Spis treści
Martyna Wojciechowska i jej koty – ambasadorami Carnilove
Notatka prasowa – Warszawa, 30.01.2023
Martyna Wojciechowska, jedna z najpopularniejszych dziennikarek, podróżniczek i pisarek, została ambasadorką marki karm dla zwierząt Carnilove. Wraz ze swoimi kotami, Szarym i Białym, będzie promować markę w social mediach. Pierwsze wspólnie stworzone materiały będą pojawiały się sukcesywnie na kanałach brandu Carnilove, jak i u samej autorki.
Martyna Wojciechowska i jej koty ambasadorami marki Carnilove
Martyna Wojciechowska, znana w szerokim gronie pasjonatów podróży, a także osób zainteresowanych jej działalnością dziennikarską, społeczną i reporterską, rozpoczęła współpracę z marką Carnilove z początkiem bieżącego roku. Misja marki, oparta na poszanowaniu historycznej ciągłości współzamieszkiwania człowieka oraz towarzyszących mu zwierząt, doskonale odpowiada poglądom Martyny Wojciechowskiej. Jestem zachwycona tym, że od marki Carnilove otrzymałam list, który był skierowany nie na moje ręce, a bezpośrednio na kocie łapki. Ja byłam jedynie asystentką, która miała go odczytać Szaremu i Białemu. Koty były zadowolone nie tylko z samej treści, ale także dołączonych do całości smakołyków i karmy, które od razu przypadły im do gustu –mówi Martyna Wojciechowska o początku współpracy.
W tworzonych materiałach podróżniczka i miłośniczka zwierząt opowiada o swoich prywatnych doświadczeniach ze zwierzętami, uchyla rąbka tajemnicy związanej z codziennym życiem swoich kotów, a także dzieli się spostrzeżeniami dotyczącymi natury zwierząt i tego, czego można się od nich uczyć każdego dnia. Z pewnością nie zabraknie różnych anegdot opowiadających o dalekich wyprawach i napotkanych przez Martynę ciekawych stworzeniach. Znajdziemy jednak również czas na to, aby wspólnie porozmawiać o tym, jak ważna dla zwierzęcia jest odpowiednio dobrana dieta, a także zaspokajanie codziennych potrzeb.
Martyna Wojciechowska o żywieniu kotów
Żywienie zwierząt jest dla mnie bardzo ważne, dlatego od razu sprawdziłam skład załączonych produktów. Zawsze zwracam uwagę na piękną sierść, która jest obrazem tego, jak moje koty się czują. Świat marki Carnilove jest dokładnym odzwierciedleniem mojego charakteru: poszanowania dla natury, dzikości i nuty tajemniczości –mówi Martyna Wojciechowska.
Carnilove – nowy rok, nowe wyzwania
Marka Carnilove kontynuuje wzmożoną aktywność marketingową, pod koniec zeszłego roku pojawiła się na TikToku, poszerzając tym samym kanały social mediów, na których jest obecna.
Umowa ambasadorska z Martyną Wojciechowska i jej kotami została podpisana na czas nieokreślony, obejmuje współpracę we wszystkich mediach społecznościowych.
***
O marce Carnilove
Najważniejszą wartością związaną z tworzeniem formuł poszczególnych karm i smakołyków marki Carnilove jest poszanowanie historycznej ciągłości współzamieszkiwania człowieka oraz towarzyszących mu zwierząt. Seria produktów opracowano z uwzględnieniem naturalnego pochodzenia psów i kotów, dlatego starannie dobrano mięsa dzikiego pochodzenia: renifer, kaczka, indyk, łosoś, dzik, jagnięcina i bażant. Karmy są pełnoporcjowe, pozbawione dodatku zbóż, ziemniaków i ryżu. Uzupełniono je za to surowcami roślinnymi, takimi jak: żółty groszek, zioła, leśne jagody oraz warzywa, które są źródłem niezbędnych składników odżywczych, przeciwutleniaczy i witamin.
Wyłącznym dystrybutorem marki Carnilove na Polskę jest firma Azan.